W jaki sposób mogę złożyć reklamację produktu Terma?

Przez Anonim (niezweryfikowany), 19 Czerwiec, 2017

W celu złożenia reklamacji należy wysłać e-mail na adres serwis@termaheat.pl
Aby zgłoszenie było kompletne, niezbędne jest zawarcie następujących danych:

  • Zdjęcie tabliczki znamionowej, umieszczonej z tyłu reklamowanego grzejnika (z numerem ZP… lub PRD…) / W przypadku grzałek – zdjęcie naklejki na tylnej części obudowy grzałki;
  • Przynajmniej trzech zdjęć zainstalowanego grzejnika, wykonanych z oddalonej perspektywy, pokazujących jego odległość od głównych źródeł wody, takich jak: wanna, umywalka, kabina prysznicowa, toaleta, itd.;
  • Zdjęcia pokazujące powstałą wadę.

 

W przypadkach uszkodzeń transportowych / mechanicznych, niezbędne będą również:

  • Zdjęcia wszystkich stron kartonu, w którym reklamowany grzejnik został dostarczony;
  • Zdjęcia wszystkich etykiet z kartonu, w którym reklamowany grzejnik został dostarczony;
  • Kopia protokołu szkód sporządzonego z kurierem.
To ensure the proper functioning of this website, we use essential cookies. By clicking "Accept", you agree to the use of necessary and optional cookies. You can customize your preferences below.
Manage Cookie Preferences

For more information, see our Privacy Policy and Cookie Policy.