W celu złożenia reklamacji należy wysłać e-mail na adres serwis@termaheat.pl
Aby zgłoszenie było kompletne, niezbędne jest zawarcie następujących danych:
- Zdjęcie tabliczki znamionowej, umieszczonej z tyłu reklamowanego grzejnika (z numerem ZP… lub PRD…) / W przypadku grzałek – zdjęcie naklejki na tylnej części obudowy grzałki;
- Przynajmniej trzech zdjęć zainstalowanego grzejnika, wykonanych z oddalonej perspektywy, pokazujących jego odległość od głównych źródeł wody, takich jak: wanna, umywalka, kabina prysznicowa, toaleta, itd.;
- Zdjęcia pokazujące powstałą wadę.
W przypadkach uszkodzeń transportowych / mechanicznych, niezbędne będą również:
- Zdjęcia wszystkich stron kartonu, w którym reklamowany grzejnik został dostarczony;
- Zdjęcia wszystkich etykiet z kartonu, w którym reklamowany grzejnik został dostarczony;
- Kopia protokołu szkód sporządzonego z kurierem.